luni, 28 septembrie 2009

M-am intors

Imi pare rau ca nu am avut timp de blog insa am fost ocupat cu scoala si cu problemele de sanatate. Fiecare are viata lui personala asa ca n-o sa intru in detalii. Treaba sta in felul urmator. Totul a tinut de odihna. Desi sunt o leguma avand doar 61 de kg, ma simt bine si sunt gata sa revin in lumea IT si bineinteles sa ma duc la scoala ca orice elev, ca orice cetatean care vrea sa ajunga cineva in viata.
In timpul meu liber am urmarit multe meciuri de fotbal si, am urmarit chiar si unele emisiuni ale lui Mircea Badea, desigur pe internet.
Spre uimirea mea, mi-am petrecut mai mult timp in pat decat la calculator asa ca nu dati vina pe mine daca s-a mai intamplat ceva in domeniul internetului si eu nu stiu. Sper sa aflu noutatile chiar de pe blogurile voastre, dragi prieteni! Cam atat astazi, ma simt cam obosit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu