miercuri, 17 februarie 2010

17 februarie

Mda. Pai ce pot sa spun. Astazi a fost o zi magnifica. In afara faptului ca o persoana considerata pana acum vreo 30 min o considerasem draga m-a jignit nu s-a mai intamplat nimic foarte interesant. Si da, acea persoana chiar m-a dezamagit. Nu poate sa ma inteleaga si acest lucru e foarte important. Multi oameni sunt in aceasi postura ca a mea dar se abtin de la comentarii.
Stau in pat si ma uit la TV si ma gandesc la un singur lucru: asta s-o numii ipocrizie sau prostie din partea mea? Ma rog din punctul meu de vedere nu cred ca e nimeni in masura sa ma jigneasca pe mine in afara de eul meu. Suna paranoic, abstract, nebun, imposibil dar asta e parerea mea si asta e blogul meu asa ca am dreptul sa-mi expun parerile aici.
Mi-e dor. Mi-e dor de iesirile din iarna asta cu prietenii. Doamne, cat de dor imi e. Este 11:10 si inca nu imi este somn, dar daca apuc sa adorm o sa fie foarte greu pentur mama sa ma trezeasca maine la ora 8:30. Da suna nebun pentru ca sunt a 10 a si fac ore dupamasa, si da trebuie sa ma trezeesc la 8:30 pentru ca am multe teme.
P.S: M. m-ai dezamagit si daca voiai chiar sa ma jignesti de ce nu ai facut-o cand am fi fost fata in fata {ma rog, lasitatea asta}.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu