joi, 18 februarie 2010

Cu o ora inainte..

Da, pare absurd. Cum sa dai un asemenea titlu unui post. Defapt nu prea intereseaza ce credeti voi acum. Asa, mai am o ora pana cand voi pleca, desigur, la scoala insa astazi sunt intr-o mare criza de timp, si nu numai. De exemplu tema la romana sa zicem ca o facui: 15 randuri acolo sa fie, dar tema la mate e cam la peste, desi am cam 2 variante, ori nu ma duc la mate, ori nu ma duc nici la mate si nici la romana. Nu prea am chef sa-mi faca G. sau P. teorie ca asa vor muschii lor. Eu m-am straduit, daca nu le convine sa se omoare. Sunt cam sadic in momentul de fata insa e bine sa fiu si asa. Mi se cam inchid ochii insa pot sa rezist. Imi e dor de un aer proaspat de afara, acum as iesii afara sa-mi beau cafeaua insa timpul nu-mi da nicio sansa. Pacat, traim si nu intelegem mai nimic de la viata. Firu's out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu