marți, 16 februarie 2010

Hello Again!

Au trecut cateva luni bune de cand n-am mai scris pe acest blog. Mi se paree foarte ciudat mai ales ca acum scriu de la notebook caci asa se numesc aceste laptopuri. Mi l-am cumparat ieri si sunt foarte multumit de el mai ales ca nu face mult zgomot ca calculatorul. Ma rog nu stiu daca va interesa acest lucru. Acum ca am acest lucrusor o sa-mi dedic cel mai mult timp blogului si o sa incerc sa-i fac reclama si asa mai departe. Deabia acum observ cat de frumos este sa stai cu laptopul in pat si sa te uiti la televizor. Nu ti s-ar parea interesant {mie da!}
Timpul trece greu si trebuie sa se faca 12 ca sa ma culc si eu deoarece vreau sa ma odihnesc, adica e logic nu?
Vineri e cea mai asteptata zi a acestei saptamani, deabia o satept deoarece o sa-mi petrec timpul intr-un cunoscut bar pe care am inceput sa-l frecventez si anume irish-ul.
As putea numii melodia acestei zile care aproape a trecut: Empire State of Mind cantata de Jay-Z si Alicia Keys.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu