miercuri, 17 februarie 2010

Politica in ultimele doua luni...

...este foarte plictisitoare. Defapt sincer as fi preferat tot asa niste alegeri pentru a avea si eu subiecte de discutie pe acest umil blog. Sincer sper sa se intample ceva cu Base ca sa am si eu pe cine critica.
Dupa parerea mea in ultima perioada politica se invarte in jurul a doi oameni: Geoana si Nastase. In lupta pentru presedentia PSD , eu tin sincer cu Nastase pentru prezinta mai multa incredere decat Geoana, defapt s-a si vazut: Basescu {deci va rog} a castigat increderea mai multor oameni decat a castigat Geoana. Nu vi se pare fabulos. Va dati seama ca Nastase in momentul de fata o sa revina in forta si o sa-l loveasca rau de tot pe Geoana desi nu prea exista sentimente de dusmanie intre cei doi. Un alt om important in aceasta sfera de interese este Victor Ponta desi eu nu cred ca asta are vreo influenta in acest partid {ma rog}. Cam atat am avut de spus, o sa revin cu mai multe adaugari pe parcursul acestei saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu